Service

Welkom bij onze service pagina. Hoe kunnen wij u helpen?
Op deze pagina geven wij u informatie over bestellen, betalen, verzenden, garantie en wat algemene informatie met betrekking tot de plaatsing van de First Alert melders. Heeft u niet gevonden wat u zocht? Ga dan naar contact en stuur een mail naar klantenservice@firstalert.nl of bel tijdens kantooruren naar 0800 311 1111.

 

1) Bestellen  

1.1 Account aanmaken

2) Betalen

2.1 Betaalmogelijkheden

3) Bezorging  

 3.1 Levertijden
     

4) Retouren

4.1 Retourneren

5) Klachten

5.1 Hulp bij klachten

6) Garantie en Voorwaarden

6.1 Garantie en voorwaarden
     

7) Contact

7.1 Contact informatie

 

 

1) Bestellen

Een account aanmaken

Inloggen heeft vele voordelen; u ziet in een oogopslag uw bestelhistorie. Een herhalingsopdracht verzenden is dan zo gebeurd. Natuurlijk zulen uw gegevens niet voor andere doeleinden gebruikt worden en ook niet aan derden worden verstrekt. Zie ook onze privacy policy.

Bezorgkosten binnen Nederland 

Onze verzendkosten bedragen € 5,95 per bestelling voor iedere zending met een afmeting tot 30 x 30 x 100 cm en tot een gewicht van 30 kg. De verzendkosten worden zichtbaar wanneer u de artikelen in de winkelwagen plaatst.


Prijzen
De vermelde prijzen zijn netto, inclusief 21% btw.  

Een offerte aanvragen

Wilt u een offerte ontvangen, kies er dan voor om via contact een offerte aan te vragen. Indien u gelijk al de door u gewenste artikelen en aantallen aangeeft ontvangt u een offerte op maat, waarin wij u onze scherpste prijzen geven!


Klanten in België
Als u in het bezit bent van een geldig Belgisch BTW nummer, dan hoeft u uiteraard niet de Nederlandse 21% BTW te betalen.
Om dit in onze administratie te regelen willen u vragen het volgende te doen bij een bestelling:
1- maak een account aan, met correct faktuur- en aflever adres en BTW-nummer (bijvoorbeeld BE0123456789, dus zonder puntjes)
2- lukt dat niet? Laat het ons even weten; bel naar 0031-15-3693965 of mail naar info@livingsafe.nl

3- wij zorgen ervoor dat bestellingen voortaan op 0% BTW staan
4- log weer in op de website en voer de bestelling in.

 

2) Betaalmogelijkheden

Het bestellen en betalen van onze artikelen hebben we natuurlijk zo gemakkelijk mogelijk voor u gemaakt. Betalen kan via iDEAL of via een overboeking. Ook is er de mogelijkheid op factuur te bestellen.

Om uw betaling veilig te laten verlopen maken wij gebruik van de diensten van MultiSafePay. U wordt voor de betaling naar de site van Multisafepay doorgeleid bij stap 5 van het bestelproces.

 

3) Levertijden


Vrijwel alle artikelen hebben wij op voorraad liggen. Deze zullen vaak binnen 1-4 werkdagen geleverd worden. Voor artikelen die niet op voorraad liggen geldt een levertijd van 1-3 weken. Aan opgegeven levertijden kunnen geen garanties worden ontleend.

 

4) Retouren

Indien het geleverde product u om welke reden dan ook niet bevalt kunt u gebruik maken van het wettelijk geregelde 'herroepngsrecht'. De onbeschadigde producten kunnen in dit geval binnen 14 dagen naar ons retour gezonden worden. Wij vragen u de materialen bij voorkeur in de oorspronkelijke verpakking met daarbij een kopie van de pakbon te verzenden. Als u de moeite zou willen nemen een reden voor retourzending aan te geven dan stellen wij dit bijzonder op prijs.

U kunt de goederen gratis retour verzenden naar:
Euromail/Living Safe
Antwoordnummer 10170
2800 VB Gouda

Binnen 30 dagen na ontvangst van uw retourzending zullen wij het aankoopbedrag naar het door u opgegeven rekeningnummer overmaken.

5) Klachten

Indien u onverhoopt een klacht heeft over onze dienstverlening of over het geleverde product dan horen wij dat graag van u. Wij verwachten in dat geval binnen 14 dagen na constatering van de klacht uw schriftelijke klacht (duidelijk en volledig omschreven) bij voorkeur per mail, maar per post kan natuurlijk ook. Binnen 3 werkdagen sturen wij u een bevestiging van de klacht. Binnen 14 dagen krijgt u van ons antwoord op uw klacht. Mocht het zo zijn dat een klacht niet naar uw tevredenheid wordt opgelost dan kunt u hiervan melding maken bi jde Geschillencommissie Webshop. Zie hiervoor ook de algemene voorwaarden bij artikel 15 Geschillen.

6) Garantie & Voorwaarden


Op de meeste van onze rookmelders geldt een garantie van 5 of 10 jaar. Deze garantie geldt op de werking van de melder. Op een aantal melders (onder andere de First Alert SA700LLE) wordt daarnaast een garantie van 10 jaar gegeven op de levensduur van de meegeleverde Lithium batterij.

U heeft 10 jaar lang geen omkijken naar uw rookmelder dus!

 

7) Contact informatie


 Onder ‘contact’ vindt u een formulier waar u contact met ons op kan nemen. U kunt ook een mail sturen aan klantenservice@firstalert.nl of tijdens kantooruren bellen met 0800 311 1111.